یکشنبه ۳۰ دی ۰۳

پاورپوينت مشاوره و روانشناسي ازدواج ، راهكارها و توصيه هاي طلايي

۲۳ بازديد

پاورپوينت مشاوره و روانشناسي ازدواج ، راهكارها و توصيه هاي طلايي

پاورپوينت مشاوره و روانشناسي ازدواج ، راهكارها و توصيه هاي طلايي داراي 451 اسلايد با ظاهري زيبا ، متفاوت ، مفيد، مختصر و قابل ويرايش با فرمت pptx


مشخصات فايل

تعداد صفحات 451
حجم 4143 كيلوبايت
فرمت فايل اصلي pptx
دسته بندي روانشناسي


توضيحات كامل

پاورپوينت مشاوره و روانشناسي ازدواج ، راهكارها و توصيه هاي طلايي داراي 451 اسلايد با ظاهري زيبا ، متفاوت ، مفيد، مختصر و قابل ويرايش با فرمت pptx

 

 

فهرست مطالب

بهداشت رواني ازدواج در يك نگاه

اصول اساسي بهداشت رواني

بهداشت‌رواني بسيار علاقمند است تا بداند كه

ازدواج در جوامع بشري

روانشناسان شوروي سابق

آيا در ازدواج اختلاف هوش و معلومات سبب بروز اختلافات زناشويي خواهد شد يا خير؟

فرايند اصلي در رسيدن به بلوغ عاطفي

آيا زن ميخواهد در خارج از خانه كار كند؟

پرسش مراجع

پاسخ روانشناس

۲۰ دليل و ايده هاي اشتباه براي ازدواج

براي ازدواج و عاشق شدن نادرست مي تواند دلايل غير منطقي را نام برد

ازدواج به دليل دوري از خانواده و پدر و مادر

ازدواج به دليل حل مشكل بيكاري

ازدواج به دليل نگرش يكجانبه پدر و مادر شما به شخص مورد نظر

ازدواج به دليل بالا رفتن سن

ازدواج صرفاً به دليل پول و ثروت

ازدواج به دليل ترحم و دلسوزي يك فرد

ازدواج به دليل احساس تنهايي و دلتنگي بودن

ازدواج به دليل خو گرفتن به ارتباط در طي زمان طولاني

ازدواج به دليل عدم توجه به زندگي شخصي خويش

فردي كه براي رسيدن به شما از همسرش جدا مي شود

ازدواج ابزاري براي دستيابي به خواسته هاي ديگر

ازدواج به دليل دوري از بزرگ شدن

ازدواج صرفاً به دليل عشق سطحي و زودگذر

احساس گناه و يأس

ازدواج سفر به دليل پدر و مادر شدن

ازدواج به دليل خو گرفتن به ارتباط در طي زمان طولاني

ازدواج به دليل عدم توجه به زندگي شخصي خويش

فردي كه براي رسيدن به شما از همسرش جدا مي شود

ازدواج به دليل دوري از بزرگ شدن

ازدواج صرفاً به دليل عشق سطحي و زودگذر

احساس گناه و يأس

ازدواج سفر به دليل پدر و مادر شدن

ازدواج صرفاً به دليل پايان دادن به دوران نامزدي

پر كردن خلأهاي عاطفي احساسي و رواني

ازدواج صرفاً به دليل زيبايي ظاهري

13 باور غلطي كه هر كدام از انها مي تواند منشا نارضايتي بعد از ازدواج

توصيه ي روانشناس

پرسش مراجع

پاسخ روانشناس

جوانان و پديده بالا رفتن سن ازدواج

نگاهي به علل و عوامل بالا رفتن سن ازدواج

مشكلات و موانع موجود در راه ازدواج و رابطه آن با بالا رفتن سن ازدواج

ازدواج ديرهنگام و پيامدهاي آن از نگاه رواني و اجتماعي

دلايل افزايش سن ازدواج جوانان

عوامل و تبعات معضل افزايش سن ازدواج در ايران

چگونه به اين نياز فطري خود پاسخ دهيم؟

آسيب‌هاي افزايش سن ازدواج

توصيه ي روانشناس

پرسش مراجع

پاسخ روانشناس

حفظ ازدواج و نگاه داشتن روابط محبت آميز با خانواده‌هاي زوج ها

توصيه ها و راهكارهاي طلايي روانشناسي به زوج ها

راهكار و توصيه طلايي اول

راهكار و توصيه طلايي دوم

راهكار و توصيه طلايي سوم

راهكار توصيه طلايي چهارم

خانواده در شكل‌گيري شخصيت فردي

دلايل ازدواج ناموفق يا جدايي زوجين

حمايت يا دخالت والدين در زندگي مشترك

حس مالكيت خانواده ها بعد از ازدواج

وظيفه والدين بعد از ازدواج فرزند

زوج‌ در معرض خطر طلاق: وابستگي اقتصادي به خانواده

راه هاي جلوگيري از دخالت خانواده در زندگي مشترك

صميميت زوجين مانعي براي دخالت خانواده ها

قوانين كلي درمورد نحوه رفتار با خانواده شوهر

مسائل مالي زندگيتان را خصوصي كنيد

نگهداري فرزندتان را به خانواده همسر نسپاريد

نحوه رفتار با خانواده شوهر

با دخالت هاي مادر شوهر خونسرد برخورد كنيد

بين خود و خانواده همسرتان حد و حدودي مشخص كنيد

طريقه رفتار با خانواده شوهر

نسبت به اخلاق خانواده همسرتان شناخت پيدا كنيد

خط قرمز هاي روابط تان را به آنها بفهمانيد

قوانين رفتار با خانواده شوهرتان

كلام آنها را تاييد كنيد

توصيه ي روانشناس

پرسش مراجع

پاسخ روانشناس

ازدواج هوشيارانه

تعريف ازدواج هوشيارانه

10نشانه ازدواج هوشيارانه

ازدواج درست و موفق با چشمان باز

ازدواج عاقلانه

وسواس هايي كه بعد از ازدواج مي آيند

ازدواج به سبك ايران

افكار منفي منجر به ناراحتي مي شود

ازدواج هنوز هم  هندوانه سربسته است

دلسوزي و عدم امنيت رواني

شناخت درست قبل از ازدواج

افراد شكاك و زندگي مشترك

توضيح روانشناس

چرا پسران با دختران مسن تر از خود ازدواج مي كنند؟

آن عشق آتشين ديگر وجود نخواهد داشت

دختران موفق و مجبور به اين نوع ازدواج‌ها مي‌شوند

ازدواج زود اشتباه است دير اشتباهي بزرگتر

عشق هم در اين ميانه هست نگران نباشيد

ازدواج دختران با پسران كوچكتر

چرا پسران سراغ دخترهاي بزرگتراز خود براي ازدواج مي روند؟

ازدواج معكوس ريشه در اين مشكلات روحي دارد

پول و مسكن در ازدواج معكوس حرف اول را مي زند

بهترين اختلاف سني دختر و پسر براي ازدواج

مشكلاتي كه در پس ازدواج معكوس نهفته است

حرف‌هاي از مد افتاده

درست و غلط‌هاي ازدواج با فاصله سني معكوس

گزينه مناسب؛ هم‌سن

توصيه ي روانشناس

راهكارهاي طلايي براي اولين روز آشنايي از همسر آينده تان

جوانان چرا ازدواج مي كنند؟

اولين قرار ملاقات كجا صورت ميگيرد و چگونه؟

اولين سوال ها و جواب ها در قرار ملاقات چه مواردي هستند؟

هدفتان از ازدواج چيست؟

حال پس از اولين قرار ملاقات و گفتگو هاي لازم دختران و پسران چه بايد بكنند؟

اشتباهات رايج در آشنايي قبل از ازدواج

آغاز رابطه رومانتيك پيش از شناخت كافي

اميد به تغيير همسر از اشتباهات رايج در آشنايي قبل ازدواج

باور به اين كه بعد از ازدواج مشكلات و اختلاف نظرها كم مي شود

طولاني شدن زمان دوستي از اشتباهات در آشنايي قبل از ازدواج

بازگوي خاطرات معشوق سابق از بدترين اشتباهات در آشنايي قبل از ازدواج

در اولين جلسه قبل از ازدواج بايستي در چه زمينه هايي با هم صحبت كنند؟

توصيه ي روانشناس

پرسش مراجع

پاسخ روانشناس

انتخاب همسر ايده آل

8كليد طلايي براي انتخاب همسر ايده آل و ازدواج موفق

روش هاي انتخاب يك همسر ايده آل

كليدهاي طلايي براي انتخاب همسر ايده آل و ازدواج موفق

صداقت و روراست بودن در بيان و رفتار

كم توقع بودن و آينده نگري نسبت به زندگي

داشتن تعهد اخلاقي نسبت به طرف مقابل

رسيدن به خودباوري كامل و داشتن اعتماد به نفس بالا

چگونه بهترين همسر را براي آينده انتخاب كنيم

حس مسئوليت و حمايت از نشانه هاي عشق واقعي

نكات كليدي در رابطه با انتخاب بهترين همسر

صبر و گذشت از نشانه هاي عشق واقعي

بهترين نشانه عشق حقيقي دوستي به علاوه كشش جنسي

چگونه شوهر دلخواه خود را پيدا كنيم

چگونگي جذب زن دلخواه

توصيه ي روانشناس

پرسش مراجع

پاسخ روانشناس

ملاك ها و معيارهاي اساسي و ضروري براي ازدواج

توجه به اصالت خانواده و ريشه دار بودن فرد مورد نظر

توجه به شرايط سني فرد مورد نظر

توجه به اصول ديني و اعتقادات مذهبي فرد مورد نظر

توجه به ميزان تحصيلات فرد مورد نظر

توجه به زيبايي وضعيت ظاهري و همساني با فردموردنظر

توجه به سطح اقتصادي خانواده فرد مورد نظر

توجه به وضعيت شغلي و ميزان درآمد فرد مورد نظر

نگرش شوهر درباره شغل زن

توجه به سلامت جسماني و رواني فرد مورد نظر

توجه به رشد و بلوغ عاطفي- فكري و رواني فرد

توجه به نگرش و طرز فكر فرد مورد نظر درباره روابط جنسي

ملاك هاي ازدواج

ملاك هاي ازدواج براي هر فردي متفاوت است

جذابيت

خصوصيت هاي شخصيتي

توصيه ي روانشناس

پرسش مراجع

پاسخ روانشناس

اركان اساسي يك ازدواج ماندگار و پيوند زناشويي ايده‌آل و پايدار

احترام

اعتماد

صميميت

زندگي ايده آل چيست؟

مرد ايده‌آل

معيارهاي مشترك در ازدواج

خصوصيات مرد ايده آل

خصوصيات زن ايده آل

توصيه ي روانشناس

پرسش مراجع

پاسخ روانشناس

اهداف ايده ها و انگيزه هاي ازدواج

داشتن خودكفايي استقلال و مسئوليت پذيري در زندگي زناشويي

فراهم نمودن يك محيط سرشار از آرامش و امنيت براي همسران

صاحب فرزند شدن و كمك به بقاي نسل

رسيدن به تكامل روحي- رواني و آرامش هميشگي

رسيدن به بهداشت رواني و جسماني و سلامت اجتماعي

پيدايش عشق و علاقه صميميت و دلبستگي

ضرورت

اهميت و فوايد ازدواج

انگيزه‌هاي ازدواج و اهميت آن در زندگي

انگيزه‌هاي اشتباه ازدواج در زنان

انگيزه‌هاي اشتباه ازدواج در مردان

توصيه ي روانشناس

پرسش مراجع

پاسخ روانشناس

اهداف ايده ها و انگيزه هاي ازدواج

داشتن خودكفايي استقلال و مسئوليت پذيري در زندگي زناشويي

فراهم نمودن يك محيط سرشار از آرامش و امنيت براي همسران

صاحب فرزند شدن و كمك به بقاي نسل

رسيدن به تكامل روحي- رواني و آرامش هميشگي

رسيدن به بهداشت رواني و جسماني و سلامت اجتماعي

پيدايش عشق و علاقه صميميت و دلبستگي

ضرورت

اهميت و فوايد ازدواج

انگيزه‌هاي ازدواج و اهميت آن در زندگي

انگيزه‌هاي اشتباه ازدواج در زنان

انگيزه‌هاي اشتباه ازدواج در مردان

توصيه ي روانشناس

ازدواج دوم فرار از تنهايي يا ماندن در برزخ كدام يك

يك نمونه ازدواج پس از مرگ و فوت همسر

نگاه هاي مختلف به موضوع

ديدگاه فرزندان درباره ازدواج پدر

بي احترامي و فراموشي همسر قبلي

پايان داستان

ازدواج به خاطر فرار از تنهايي

پيامد رابطه‌اي كه براي فرار از تنهايي باشد

شروع رابطه جديد بعد از شكست

ازدواج به خاطر فرار از تنهايي

با فرزندان همسرمان چگونه رفتار كنيم

مردان در ازدواج مجدد موفق‌ ترند يا زنان

توصيه ي روانشناس

 

توضيحات

راهنما كاربردي مباحث عمده در روانشناسي و مشاوره ي ازدواج به زبان ساده براي همه

اين پاور شامل گنجينه اي از اطلاعات و مطالب با ارزش روانشناسي و مشاوره نگاهي به مسائل و مشكلات موجود در ازدواج، راهكارها و توصيه هاي طلايي روانشناسي براي حل آنها مي باشد.

مباحث عمده در روانشناسي و مشاوره ي ازدواج
بهداشت رواني ازدواج در يك نگاه
چه ايده هاي اشتباه و غلطي درباره ازدواج وجود دارد؟
چه علل عوامل و مشكلاتي باعث بالا رفتن سن ازدواج در جوانان شده است؟
براي حفظ ازدواج و روابط با خانواده هايي كه در زندگي زناشويي دخالت مي كنند چه كار بايد كرد؟
نشانه طلايي ازدواج هوشيارانه يا آگاهانه؟
چرا پسران با دختران مسن تر از خود ازدواج مي كنند؟
راهكارهاي طلايي براي اولين روز آشنايي و اينكه چه پرسش هايي از همسر آينده بپرسيد واو را ارزيابي كنيد!
چگونه همسر ايده آل تان را انتخاب مي كنيد؟
ملاك ها و معيارهاي اساسي و ضروري براي ازدواج
عناصر اساسي يك پيوند زناشويي ايده و ازدواج ماندني چه چيزهايي است?
چه اهداف و انگيزه هايي براي داشتن يك ازدواج موفق مي تواند تاثير گذار باشد؟
بينش طلايي روانشناسي براي ازدواج كه بايد زوج هاي جوان بدانند؟
۳۰ پيامد و برآورد اصلي ازدواج از ديدگاه روانشناسان روانپزشكان و مشاوران ازدواج
ازدواج دوم فرار از تنهايي يا ماندن در برزخ كدام يك


توضيحات بيشتر و دانلود



صدور پيش فاكتور، پرداخت آنلاين و دانلود

دانلود چارچوب و مباني نظري تجارت الكترونيك و فناوري در ايران با فرمت word

۱۹ بازديد

دانلود چارچوب و مباني نظري تجارت الكترونيك و فناوري در ايران با فرمت word

خريد و دانلود فصل دوم پايان نامه و ادبيات تجارت الكترونيك و فناوري در ايران با فرمت docx در قالب 19 صفحه ورد


مشخصات فايل

تعداد صفحات 19
حجم 45 كيلوبايت
فرمت فايل اصلي doc
دسته بندي مديريت


توضيحات كامل

خريد و دانلود فصل دوم پايان نامه و ادبيات تجارت الكترونيك و فناوري در ايران با فرمت docx در قالب 19 صفحه ورد بصورت كامل و جامع با قابليت ويرايش

 

 

 

كشور ما همچون بسياري از كشو رهاي درحال توسعه اگرچه خيلي دير و البته ناقص، اما با لا خره به جرگه بهره برداران فناوري اطلاعات پيوست و تقريبا از اواسط سال 2001 شاهد فعاليت هاي بخش دولتي و خصوصي در اين حوزه بوديم . سرمايه گذاري كلا ن دولت ايران در فاصله سا ل هاي 2002 تا 2005 در قالب طر ح ها ي مختلف به ويژه طرح تكفا اگرچه با مشكلا ت و اشتباهات فراواني مواجه بود اما در كمترين شرايط توانست موجي گذرا ايجاد كند و نگاه هاي سرمايه گذاران بخشهاي مختلفي را به سوي خود جلب كند .هرچند كه به اعتقاد بسياري ديگر از منتقدين داستان تكفا مشابه داستان  پروانه اي است كه  شخصي  براي كمك به خروج او ازپيله، ديواره پيله اش را مي شكافد و درست به همين دليل پروانه هرچند كه با ل هاي زيبايي نيز داشت اما تا انتهاي عمر كوتاه خود نتوانست پرواز كند .شايد اين تعبير دور از واقعيت نباشد چراكه امروز مي بينيم بعد از صرف ميلياردها ريال سرمايه گذاري مستقيم براي توسعه فناوري اطلا عات در بخش هاي خصوصي و دولتي هنوز با چالش هاي بسيار و سطحي مواجه هستيم (رجب زاده،1390).

 

 

 

فهرست مطالب

تجارت الكترونيك

تجارت الكترونيكي در برابر تجارت سنتي

  2-8-دوران گذار فناوري اطلاعات ايران

2-9-فناوري اطلاعات و ارتباطات و روستاهاي ايران

2-9-1--مديريت روستايي و توسعه كشاورزي ،ICT

2-9-2-ترويج كشاورزي و فناوريهاي ارتباطات و اطلاعات

2-9-2-1-رويكرد هاي برنامه ريزي استراتژيك فناوري اطلاعات

2-10-تاريخچه سرويسهاي اينترنتي و پيدايش آنها

2-10-1-كيوسكهاي اينترنت در كشورهند

2-11-اهداف دفاتر

منابع


توضيحات بيشتر و دانلود



صدور پيش فاكتور، پرداخت آنلاين و دانلود

بررسي اثربخشي برنامه اصلاح عزت نفس ضمني بر افزايش عزت نفس ضمني و كاهش ترس از ارزيابي منفي ضمني در افراد داراي اختلال اضطراب اجتماعي

۱۹ بازديد
بررسي اثربخشي برنامه اصلاح عزت نفس ضمني بر افزايش عزت نفس ضمني و كاهش ترس از ارزيابي منفي ضمني در افراد داراي اختلال اضطراب اجتماعي

اختلال اضطراب اجتماعي، رايج‌ترين اختلال اضطرابي و سومين اختلال شايع روان‌پزشكي به حساب مي‌آيد

دانلود بررسي اثربخشي برنامه اصلاح عزت نفس ضمني بر افزايش عزت نفس ضمني و كاهش ترس از ارزيابي منفي ضمني در افراد داراي اختلال اضطراب اجتماعي

اختلال اضطراب اجتماعي
عزت نفس ضمني
ترس از ارزيابي منفي ضمني
 IAT
شرطي‌سازي ارزشي زيرآستانه‌اي
دسته بندي روانشناسي و علوم تربيتي
فرمت فايل docx
حجم فايل 334 كيلو بايت
تعداد صفحات فايل 148

اختلال اضطراب اجتماعي، رايج‌ترين اختلال اضطرابي و سومين اختلال شايع روان‌پزشكي به حساب مي‌آيد. امروزه پژوهش‌هاي باليني در حوزه بررسي سازوكارهاي زيربنايي اضطراب اجتماعي به منظور دستيابي به درمان‌هاي موثر به خصوص درمان‌هاي شناختي افزايش چشم‌گيري پيدا كرده است. افراد مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعي تداعي‌هاي خودكار منفي نسبت به خود داشته و به دنبال آن انتظار مورد ارزيابي منفي قرار گرفتن از جانب ديگران را دارند. در واقع عزت نفس ضمني آن‌ها پايين و ترس از ارزيابي منفي ضمني‌شان بالاست. هدف پژوهش حاضر بررسي اثربخشي روش شرطي‌سازي ارزشي زيرآستانه‌اي بر افزايش عزت نفس ضمني و كاهش ترس از ارزيابي منفي ضمني و ارزيابي اثربخشي اين روش بر كاهش سطح اضطراب اجتماعي، از بين رفتن اختلال و عزت نفس آشكار در افراد مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعي است. در اين پژوهش دو گروه از افراد مبتلا به اضطراب اجتماعي كه در هر گروه 20 نفر به طور تصادفي گمارده شده بودند، قرار گرفتند. در ابتدا هر دو گروه پرسشنامه‌هاي اضطراب اجتماعي كانور، اضطراب اجتماعي ليبوويتز، عزت نفس روزنبرگ و افسردگي بك را تكميل كرده، سپس با استفاده از آمايه رايانه‌اي IAT نمره عزت نفس ضمني و ترس از ارزيابي منفي ضمني‌شان مورد سنجش واقع شد. در مرحله بعد مداخله شرطي‌سازي ارزشي زيرآستانه‌اي به مدت 3 روز نامتوالي بر روي گروه آزمايش اجرا شد. تمام اين مراحل براي گروه كنترل نيز با اجراي مداخله شرطي‌سازي ارزشي زيرآستانه‌اي با محرك خنثي انجام شد. يافته‌هاي پژوهش نشان داد كه شرطي‌سازي ارزشي زيرآستانه‌اي منجر به افزايش عزت نفس ضمني و كاهش ترس از ارزيابي منفي ضمني افراد مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعي شد. همچنين سطح اضطراب اجتماعي اين افراد كاهش پيدا كرد ولي تغيير قابل توجهي در كل اختلال اضطراب اجتماعي و عزت نفس آشكار آن‌ها مشاهده نشد.

 

كليد واژه: اختلال اضطراب اجتماعي، عزت نفس ضمني، ترس از ارزيابي منفي ضمني، IAT، شرطي‌سازي ارزشي زيرآستانه‌اي

 فهرست مطالب

عنوان صفحه

 فصل اول: مقدمه

1-1-مقدمه  2

1-2- بيان مساله  4

1-3- ضرورت و اهميت پژوهش 7

1-4- اهداف پژوهش 10

1-5- تعريف مفهومي اصطلاحات و متغيرها 10

1-5-1- اختلال اضطراب اجتماعي 10

1-5-2- عزت نفس ضمني 10

1-5-3- ترس از ارزيابي منفي ضمني11

1-5-4-تداعي‌هاي ضمني 11

1-5-6- عزت نفس  12

1-5-7-شرطي سازي ارزشي12

1-5-8- برنامه شرطي سازي ارزشي زير آستانه‌اي 13

1-6- تعريف عملياتي متغيرها 13

1-6-1- اختلال اضطراب اجتماعي 13

1-6-2- عزت نفس ضمني 13

1-6-3- ترس از ارزيابي منفي ضمني 14

1-6-4- عزت نفس آشكار 14

 فصل دوم: مباني نظري و پيشينه

2-1- مباني نظري  16

2-1-1-اختلال اضطراب اجتماعي 16

2-1-1-1-شيوع اختلال اضطراب اجتماعي 17

2-1-1-2-تفاوت‌هاي جنسيتي در اضطراب اجتماعي  18

2-1-1-3-سبب شناسي 19

2-1-1-3-1- تبيين‌هاي روان پويشي 19

2-1-1-3-2- تبيين‌هاي انساني نگر و هستي نگر 19

2-1-1-3-3- تبيين‌هاي رفتاري 19

2-1-1-3-4- تبيين‌هاي شناختي 20

2-1-1-3-4-1- الگوي طرحواره‌اي بك 20

2-1-1-3-4-2- مدل كلارك و ولز (1995)  22

2-1-1-3-4-3- مدل راپي و هيمبرگ(1995)  23

2-1-1-3-4-4- مدل هافمن و بارلو (2002) 24

2-1-1-3-4-5- تبيين‌هاي مبتني بر عوامل فرهنگي- اجتماعي 25

2-1-1-3-4-6- تبيين‌هاي زيستي 26

2-1-1-3-4-7- مدل كيمبرل (2008) 27

2-1-1-3-4-8- نظريه تكاملي اضطراب اجتماعي گيلبرت 28

2-1-1-3-4-9- مدل راپي و اسپنس (2004)  28

2-1-1-4- راهبردهاي درماني اضطراب اجتماعي 31

2-1-1-4-1-دارودرماني 32

2-1-1-4-2-روان درماني 33

2-1-1-4-2-1- رفتاردرماني 33

2-1-1-4-2-1-1- حساسيت زدايي تدريجي 33

2-1-1-4-2-1-2- مواجهه درماني 34

2-1-1-4-2-1-3- آموزش مهارت­هاي اجتماعي 34

2-1-1-4-2-2- شناخت درماني 35

2-1-1-5-همايندي  37

2-1-1-6-مقايسه با ديگر سازه ها 38

2-1-1-6-1- اختلال اضطراب اجتماعي و كم‌رويي  38

2-1-1-6-2- اختلال اضطراب اجتماعي و آگورافوبيا 39

2-1-1-6-3- اختلال اضطراب اجتماعي و اضطراب طبيعي 40

2-1-1-6-4- اختلال اضطراب اجتماعي و اختلال شخصيت اجتنابي41

2-1-2-عزت نفس 44

2-1-2-1-نظرياتي در باب نگرش خود 44

2-1-2-1-1- دسترس‌پذيري و نيروي تداعي 44

2-1-2-1-2- ديدگاه دسترس پذيري نگرش 45

عنوان صفحه

 2-1-2-1-3- الگوي MODE فازيو 46

2-1-2-1-4- يادگيري تداعي‌گرايانه 46

2-1-3- آستانه‌ها  47

2-1-3-1- ادراك زير آستانه‌اي 48

2-1-3-2- اثرات ادراك زيرآستانه‌اي 49

2-1-3-2-1- همبسته‌هاي عصبي 50

2-1-3-2-2- اثرات هيجاني و ارزشي 50

2-1-3-2-3- اثرات معنايي پايه 50

2-1-3-2-4- قضاوت‌هاي اجتماعي 51

2-1-3-2-5- رفتار  51

2-1-4- فرايندهاي ضمني 52

2-1-5- شرطي سازي ارزشي 53

2-1-5-1- شرطي‌سازي ارزشي و شرطي‌سازي پاولفي 55

2-1-5-2- شباهت‌هاي شرطي‌سازي ارزشي (EC) و شرطي‌سازي پاولفي (PC) 56

2-1-5-5- رويكردهاي نظري شرطي سازي ارزشي 60

2-1-5-5-1- ديدگاه انتسابي 60

2-1-5-5-2- ديدگاه كل‌گرايانه 61

2-1-5-5-3- ديدگاه اسناد نادرست ضمني 61

2-1-5-5-4- ديدگاه طبقه‌بندي مفهومي 62

2-1-5-5-6- ديدگاه گزاره‌اي 63

2-1-5-6- كاربردهاي شرطي سازي ارزشي64

2-2- پيشينه عملي  65

2-3- سوالات پژوهش 78

 فصل سوم: روش پژوهش

3-1- نوع پژوهش  80

3-2-جامعه آماري  80

3-3- نمونه و روش نمونه‌گيري 80

3-4- ابزار پژوهش  81

 3-4-1- پرسشنامه اضطراب اجتماعي ليبوويتز (LSAS)  81

3-4-2- پرسشنامه هراس اجتماعي (SPIN) 82

3-4-3- مقياس عزت نفس روزنبرگ 83

3-4-4-پرسشنامه افسردگي بك 84

3-4-5- آزمون تداعي ضمني (IAT) 85

3-4-5- 1- ساخت آزمون سنجش عزت نفس ضمني (IAT) 85

3-4-5- 2- ساخت آزمون سنجش ترس از ارزيابي منفي ضمني (IAT) 87

3-4-6- برنامه آموزش شرطي سازي ارزشي زير آستانه‌اي 87

3-5- روش اجرا  88

3-6- روش تجزيه وتحليل اطلاعات 89

 فصل چهارم: يافته‌هاي پژوهش

4-1-آماره‌هاي توصيفي مربوط به متغيرهاي جمعيت‌شناختي 91

4-2- تحليل توصيفي داده‌ها 93

4-3- تحليل استنباطي داده‌ها 96

4-3-1- سوال اول  98

4-3-2- سوال دوم  99

4-3-3- سوال سوم  100

4-3-4- سوال چهارم 100

4-3-5- سوال پنجم 101

4-3-6- سوال ششم  102

 فصل پنجم: بحث و نتيجه‌گيري

5-1- بحث و نتيجه‌گيري در مورد سوال اول پژوهش  104

5-2- بحث و نتيجه‌گيري در مورد سوال دوم پژوهش  106

5-3- بحث و نتيجه‌گيري در مورد سوال سوم پژوهش  108

5-4- بحث و نتيجه‌گيري در مورد سوال چهارم پژوهش  109

5-5- بحث و نتيجه‌گيري در مورد سوال پنجم پژوهش  110

5-6- بحث و نتيجه‌گيري در مورد سوال ششم پژوهش  111

 5-7- يكپارچه‌نگري پژوهش 113

5-8- كاربردهاي نظري پژوهش 113

5-9- كاربردهاي عملي پژوهش 114

5-10- محدوديت‌هاي پژوهش 114

5-11- پيشنهادهاي پژوهش 15

5-11-1- پيشنهادهاي كاربردي 115

5-11-2- پيشنهادهاي پژوهشي 115

 فهرست منابع و مآخذ

منابع فارسي  116

منابع انگليسي  120

 پيوست‌ها

برگه اطلاعات و رضايت نامه پژوهش131

پرسشنامه عزت نفس روزنبرگ132

پرسشنامه اضطراب اجتماعي ليبوويتز133

پرسشنامه اضطراب اجتماعي SPIN 135

پرسشنامه افسردگي بك 136

اسلايدهاي مرتبط با آزمون عزت نفس ضمني139

اسلايدهاي مرتبط با آزمون ترس از ارزيابي منفي ضمني 140

 فهرست جدول‌ها

عنوان صفحه

 جدول 4-1- ميانگين و انحراف استاندارد سن در دو گروه آزمايش و كنترل91

جدول4-2- ميانگينو انحراف استاندارد تحصيلات در دو گروه آزمايش و كنترل92

جدول4-3- داده‌هاي توزيع فراواني وضعيت تاهل در گروه آزمايش 92

جدول4-4- داده‌هاي توزيع فراواني وضعيت تاهل در گروه كنترل 93

جدول 4-5- داده‌هاي توصيفي متغير نمره عزت نفس ضمني 93

جدول4-6-داده‌هاي توصيفي متغير ترس از ارزيابي منفي ضمني 94

جدول4-7- داده‌هاي توصيفي اضطراب اجتماعي94

جدول4-8-داده‌هاي توصيفي متغير اضطراب اجتماعي ليبوويتز95

جدول4-9- داده‌هاي توصيفي متغير عزت نفس آشكار (روزنبرگ) ميانگين 95

جدول4-10- آزمونtمستقل متغير سن 96

جدول 4-11- آزمونtمستقل متغير اضطراب اجتماعي  96

جدول 4-12- آزمونtمستقل متغير اضطراب اجتماعي (ليبوويتز) 96

جدول4-13- آزمونtمستقل متغير عزت نفس آشكار (روزنبرگ) 97

جدول 4-14- آزمونtمستقل متغير عزت نفس ضمني 97

جدول4-15- آزمونtمستقل متغير ترس از ارزيابي منفي ضمني 97

جدول4-16- تحليل كوواريانس يك راهه متغير عزت نفس ضمني 98

جدول4-17- تحليل كوواريانس يك راهه متغير ترس از ارزيابي منفي ضمني 99

جدول4-18- تحليل كوواريانس يك راهه متغير اضطراب اجتماعي 100

جدول4-19- تحليل كوواريانس يك راهه متغير سطح اضطراب اجتماعي 101

جدول4-20- تحليل كوواريانس يك راهه متغير عزت نفس آشكار (روزنبرگ) 102

جدول4-21- همبستگي عزت نفس آشكار (روزنبرگ) و عزت نفس ضمني 102

دانلود بررسي اثربخشي برنامه اصلاح عزت نفس ضمني بر افزايش عزت نفس ضمني و كاهش ترس از ارزيابي منفي ضمني در افراد داراي اختلال اضطراب اجتماعي

دانلود پاورپوينت زندگي سياسي حضرت زهرا(س) و خلاصه زندگي حضرت زهرا

۲۰ بازديد
دانلود پاورپوينت زندگي سياسي حضرت زهرا(س) و خلاصه زندگي حضرت زهرا

دانلود پاورپوينت زندگي سياسي حضرت زهرا(س) و خلاصه زندگي حضرت زهرا

دانلود دانلود پاورپوينت زندگي سياسي حضرت زهرا(س) و خلاصه زندگي حضرت زهرا

دانلود پاورپوينت زندگي سياسي حضرت زهرا(س) و خلاصه زندگي حضرت زهرا پاورپوينت زندگي حضرت زهرا  اسلايد زندگي حضزت فاطمه   پاورپوينت زندگي سياسي زهرا   پاورپوينت زندگي فاطمه   تحقيق زندگي سياسي زهرا
دسته بندي عمومي
فرمت فايل pptx
حجم فايل 164 كيلو بايت
تعداد صفحات فايل 14

دانلود پاورپوينت زندگي سياسي حضرت زهرا(س) و خلاصه زندگي حضرت زهرا

داراي 14 اسلايد قابل ويرايش

فونتهاي بكار رفته ايران نستعليق , B badr

پاورپوينت زندگي حضرت زهرا , اسلايد زندگي حضزت فاطمه , پاورپوينت زندگي سياسي زهرا , پاورپوينت زندگي فاطمه , تحقيق زندگي سياسي زهرا

دانلود دانلود پاورپوينت زندگي سياسي حضرت زهرا(س) و خلاصه زندگي حضرت زهرا

پاورپوينت سمينار مروري بر استاندارد نيازمنديهاي سيستم هاي مديريت كيفيت در صنايع خودرو ( ISO/TS 16949:2002 )

۱۳ بازديد

پاورپوينت سمينار مروري بر استاندارد نيازمنديهاي سيستم هاي مديريت كيفيت در صنايع خودرو ( ISO/TS 16949:2002 )

پاورپوينت مروري بر استاندارد نيازمنديهاي سيستم هاي مديريت كيفيت در صنايع خودرو ( ISOTS 169492002 ) در 201 اسلايد زيبا و قابل ويرايش با فرمت pptx


مشخصات فايل

تعداد صفحات 201
حجم 0 كيلوبايت
فرمت فايل اصلي ppt
دسته بندي مهندسي صنايع


توضيحات كامل

پاورپوينت مروري بر استاندارد نيازمنديهاي سيستم هاي مديريت كيفيت در صنايع خودرو ( ISO/TS 16949:2002 ) در 201 اسلايد زيبا و قابل ويرايش با فرمت pptx

 

فهرست مطالب

اهداف سمينار
ساختار استاندارد
تاريخچه ISO/TS 16949:2002
معرفي
كليات
نگرش فرايندي
ارتباط با ISO 9004
سازگاري با ساير سيستم هاي مديريت
هدف  ISO/TS 16949:2002 
سيستمهاي مديريت كيفيت-نيازمنديها
دامنه كاربرد  ISO/TS 16949-2002 
كاربرد
استاندارد مرجع
تعاريف و اصطلاحات
سيستم مديريت كيفيت
مسئوليت مديريت
مديريت منابع
توجه به عوامل انساني درمحيط كار
شكل گيري محصول


توضيحات بيشتر و دانلود



صدور پيش فاكتور، پرداخت آنلاين و دانلود

مكمل چاقي صورت قرص مگارنج

۱۶ بازديد

آپلود عكس





مباني نظري و پيشينه پژوهش طرحواره درماني

۱۴ بازديد

مباني نظري و پيشينه پژوهش طرحواره درماني

مباني نظري و پيشينه پژوهش طرحواره درماني در 46 صفحه ورد قابل ويرايش با فرمت doc


مشخصات فايل

تعداد صفحات 46
حجم 0 كيلوبايت
فرمت فايل اصلي doc
دسته بندي پيشينه متغير هاي روانشناسي


توضيحات كامل

مباني نظري و پيشينه پژوهش طرحواره درماني در 46 صفحه ورد قابل ويرايش با فرمت doc

 

ويژگي هاي فايل

- 46 صفحه فارسي شامل مباني نظري، پيشينه تحقيق و منابع (داخلي و خارجي)

- در قالب فايل ورد قابل ويرايش با استاندارد آكادميك

- منبع نويسي شده به شيوه APA

- منابع بخش مباني از 2015 به قبل و بخش پيشينه از 2014 به قبل

- شامل 44 صفحه متن و 2 صفحه منابع استفاده شده و مفيد

 

فهرست مطالب

معرفي و تاريخچه طرحواره درماني
طرحواره
تاريخچه طرحواره
شيوه شكل گيري طرحواره
ويژگي هاي طرحواره ناسازگار
سبك‌ها و پاسخ‌هاي مقابله‌اي
عملكردهاي طرحواره
ذهنيت هاي طرحواره اي
حوزه‌هاي طرحواره و طرحواره هاي ناسازگار اوليه
بي اعتمادي/ بدرفتاري
طرحواره محروميت هيجاني
طرحواره نقص/شرم
انزواي اجتماعي/ بيگانگي
طرحواره هاي حوزه خودگرداني و عملكرد مختل
آسيب پذيري نسبت به ضرر يا بيماري
طرحواره خود تحول نيافته گرفتار
طرحواره شكست 
طرحواره هاي حوزه محدويت هاي مختل
طرحواره استحقاق بزرگ منشي
طرحواره خويشتن داري و خود انضباطي ناكافي
طرحواره هاي حوزه ديگر جهت مندي
طرحواره اطاعت 
طرحواره ايثار 
طرحواره پذيرش جويي/ جلب توجه
طرحواره هاي حوزه گوش به زنگي بيش از حد و بازداري
طرحواره منفي گرايي و بد بيني
طرحواره بازداري هيجاني
طرحواره معيارهاي سرسختانه/عيب جويي افراطي
طرحواره تنبيه 
تداوم طرح واره ها در زندگي
اين درمان براي چه كساني بكار مي رود ؟ 
تعريف طرحواره درماني
طرحواره‌هاي ناسازگار اوليه
خصوصيات طرحواره‌هاي ناسازگار اوليه
شيوه شكل گيري طرحواره
شرح و توضيح تكنيك هاي طرحواره درماني
شرح تكنيك تمركز بر تاريخچه شخصي
شواهد عيني تأييد كننده يا رد كننده طرحواره ها
آزمون اعتبار طرح واره
راهبردهاي تجربي براي تغيير گفتگوهاي خيالي
شرح تكنيك ها
الگو شكني رفتاري
تكنيك ها و محركهاي برانگيزاننده طرحواره ها
كارت هاي آموزشي طرحواره
راهبرد هاي تجربي براي تغيير
پيشينه
منابع

 

بخشي از متن

تعاريف و مباني

طرحواره‌ها تا هنگامي كه توسط ماشه‌چكان مهمي فعال نشوند، خوابيده هستند و زماني كه فعال مي‌شوند، موتور حركت افكار خود آيند منفي مي‌شوند و در جهت سودار كردن منفي اطلاعات عمل مي‌كنند. آن‌ها زمينه‌هاي حساسيت خاص يا آسيب‌پذيري هيجاني ويژه‌اي را فرا مي‌خوانند كه اشتياق فرد را به واكنش افراطي باعث مي‌شود. به عبارت ديگر، طرحواره‌هاي شناختي به هنگامي كه ادراك كننده، فاقد اطلاعات واجد جزئيات درباره‌ي هدف است، تأثير بيشتري بر ادراك فرد دارند (گويل و ميدن، 2013). طرح‌واره‌ها تحت عنوان ساختارهاي پردازش اطلاعات، مفهوم‌سازي شده‌اند كه در اوايل زندگي شكل گرفته‌اند و محصول خلق و خو  و محيط فرد هستند (بارانوف، هندرهن و كانور ، 2015).

پيشينه تحقيقات

سجادي و همكاران (1395) در پژوهش خود تحت عنوان اثربخشي طرحواره درماني بر انگيزش تحصيلي دانش آموزان دختر دورة دبيرستان دوم به اين نتيجه دست پيدا كردند كه يافته هاي اين پژوهش نشان دهندة اثربخشي رويكرد طرحواره درماني بر انگيزش تحصيلي دان شآموزان دختر بود.


توضيحات بيشتر و دانلود



صدور پيش فاكتور، پرداخت آنلاين و دانلود

نقش مدرسه در پيشگيري كودك آزاري و غفلت

۱۶ بازديد
نقش مدرسه در پيشگيري كودك آزاري و غفلت

مربيان در طول هفته مدرسه در طول سال تحصيلي با كودكان سن مدرسه به طور روزانه مي بينند و كار مي كنند اين واقعيت اين متخصصان را در خط مقدم براي شناسايي سوء رفتار احتمالي كودك قرار مي دهد اين به نفع كودكان و نوجوانان است كه مدارس ، آژانس هاي محلي رفاه كودكان و سازمان هاي محلي اجراي قانون به همكاري مشترك براي محافظت از جوانان بپردازند اين نشريه به منظ

دانلود نقش مدرسه در پيشگيري كودك آزاري و غفلت

نقش مدرسه در پيشگيري كودك آزاري و غفلت
تحقيق روانشناسي
نقش مدرسه پيشگيري غفلت
كودك آزاري
پيشگيري از كودك آزاري
دسته بندي روانشناسي و علوم تربيتي
فرمت فايل docx
حجم فايل 81 كيلو بايت
تعداد صفحات فايل 61

مربيان در طول هفته مدرسه در طول سال تحصيلي با كودكان سن مدرسه به طور روزانه مي بينند و كار مي كنند. اين واقعيت اين متخصصان را "در خط مقدم" براي شناسايي سوء رفتار احتمالي كودك قرار مي دهد.

اين به نفع كودكان و نوجوانان است كه مدارس ، آژانس هاي محلي رفاه كودكان و سازمان هاي محلي اجراي قانون به همكاري مشترك براي محافظت از جوانان بپردازند. اين نشريه به منظور كمك به مربيان در درك بهتر مسئوليت هاي قانوني خود در گزارش مشكوك سوء استفاده از كودك و بي توجهي به آنها و كمك به آنها در درك فرايند ارزيابي اوليه خدمات محافظت از كودكان ساخته شده است. علاوه بر اين ، مقررات در قانون براي مدارس و شهرستانها براي به اشتراك گذاشتن اطلاعات محرمانه گنجانده شده است تا به بهبود روابط بهتر كاري بين دو سيستم مربوطه كمك كند.

دانلود نقش مدرسه در پيشگيري كودك آزاري و غفلت

كارت ويزيت دو رو لايه باز PSD مخصوص املاك

۱۹ بازديد
كارت ويزيت دو رو لايه باز PSD مخصوص املاك

كارت ويزيت دو رو لايه باز PSD مخصوص املاك كارت ويزيت دو رو لايه باز PSD كارت ويزيت كارت لايه باز كارت مغازه فايل لايه باز كارت ويزيت

دانلود كارت ويزيت دو رو لايه باز PSD مخصوص املاك

كارت ويزيت دو رو لايه باز PSD مخصوص املاك
كارت ويزيت دو رو لايه باز PSD 
كارت ويزيت
كارت لايه باز
كارت مغازه
فايل لايه باز كارت ويزيت
دسته بندي فايل هاي لايه باز و PSD
فرمت فايل zip
حجم فايل 7355 كيلو بايت
تعداد صفحات فايل 2

كارت مغازه

كارت ويزيت دو رو لايه باز PSD مخصوص املاك
كارت ويزيت دو رو لايه باز PSD 
كارت ويزيت
كارت لايه باز
كارت مغازه
فايل لايه باز كارت ويزيت
كارت ويزيت دو رو لايه باز PSD مخصوص املاك كارت ويزيت دو رو لايه باز PSD كارت ويزيت كارت لايه بازكارت مغازه فايل لايه باز كارت ويزيت
كارت مغازه

دانلود كارت ويزيت دو رو لايه باز PSD مخصوص املاك

پاورپوينت فصل نوزدهم كتاب تئوري سازمان، ساختار و طرح سازماني نوشته رابينز ترجمه الواني و دانايي فرد با موضوع سازمان ها در آينده

۱۷ بازديد
پاورپوينت فصل نوزدهم كتاب تئوري سازمان، ساختار و طرح سازماني نوشته رابينز ترجمه الواني و دانايي فرد با موضوع سازمان ها در آينده

دانلود پاورپوينت فصل نوزدهم كتاب تئوري سازمان، ساختار و طرح سازماني نوشته رابينز ترجمه الواني و دانايي فرد با موضوع سازمان ها در آينده، در قالب pptx و در 22 اسلايد، قابل ويرايش، شامل فناوري اطلاعات، تمركز و عدم تمركز، سازمان هاي تخت تر (مسطح تر)، كار در منزل، مديريت نوآوري در سازمان هاي بزرگ، نظريه سازمان در عرصه بين المللي، تركيب نظريه سازمان با

دانلود پاورپوينت فصل نوزدهم كتاب تئوري سازمان، ساختار و طرح سازماني نوشته رابينز ترجمه الواني و دانايي فرد با موضوع سازمان ها در آينده

پاورپوينت سازمان ها در آينده
پاورپوينت فصل نوزدهم كتاب تئوري سازمان ساختار و طرح سازماني نوشته رابينز ترجمه الواني و دانايي فرد
پاورپوينت فصل نوزدهم كتاب تئوري سازمان ساختار و طرح سازماني الواني و دانايي فرد با موضوع فرهنگ سازماني
پاورپوينت كتاب تئوري سازمان ساختار و طرح سازماني نوشته رابينز ترجمه الواني و دانايي فرد
دسته بندي مديريت
فرمت فايل pptx
حجم فايل 615 كيلو بايت
تعداد صفحات فايل 22

دانلود پاورپوينت فصل نوزدهم كتاب تئوري سازمان، ساختار و طرح سازماني نوشته رابينز ترجمه الواني و دانايي فرد با موضوع سازمان ها در آينده، در قالب pptx و در 22 اسلايد، قابل ويرايش، شامل:

 

فناوري اطلاعات

تمركز و عدم تمركز

سازمان هاي تخت تر (مسطح تر)

كار در منزل

مديريت نوآوري در سازمان هاي بزرگ

نظريه سازمان در عرصه بين المللي

تركيب نظريه سازمان با ديگر رشته هاي بازرگاني

تركيب نظريه سازمان با رشته رفتار سازماني

تركيب نظريه سازمان با رشته مديريت پرسنلي و منابع انساني

تركيب نظريه سازمان با رشته برنامه ريزي استراتژيك

تركيب نظريه سازمان با رشته مديريت توليد و عمليات

تركيب نظريه سازمان با رشته حسابداري

 

قسمتي از متن:

موضوعات مشتركي وجود دارند كه هم رفتار سازماني و هم نظريه سازمان بر آن تأكيد دارند. براي مثال هر دو علاقمند به كنترل رفتاري، اجراي تغيير و بهبود اثربخشي سازماني هستند. نظريه سازمان به ما مي گويد كه رسميت و فناوري با هم براي كنترل كاركنان عمل مي كنند. ولي هنجارهاي گروهي نيز در كنترل كاركنان تأثير دارند. اگرچه هنجارهاي گروهي فقط در رفتار سازماني بحث مي شوند، اما نقطه نظر ما بايد روشن باشد. فقط از طريق تركيب مفاهيم رفتار سازماني و نظريه سازماني است كه ما مي توانيم درك كنيم كه چگونه سازمان هاي انساني را به طور اثربخشي طراحي كنيم.

 

توضيحات:

كتاب تئوري سازمان، ساختار و طرح سازماني نوشته استيفن رابينز ترجمه دكتر مهدي الواني و دكتر حسن دانايي فرد، از جمله منابع مهم درسي رشته هاي مجموعه مديريت در مقطع كارشناسي و كارشناسي ارشد مي باشد. اين فايل شامل پاورپوينت فصل نوزدهم اين كتاب با موضوع " سازمان ها در آينده " مي باشد كه در حجم 22 اسلايد همراه با توضيحات كامل تهيه شده است كه مي تواند توسط دانشجويان به عنوان ارائه كلاسي مورد استفاده قرار گيرد.

پاورپوينت تهيه شده بسيار كامل و قابل ويرايش بوده و در تهيه آن، كليه اصول و علائم نگارشي و چيدمان جمله بندي رعايت شده و به راحتي و به دلخواه مي توان قالب آن را تغيير داد.

دانلود پاورپوينت فصل نوزدهم كتاب تئوري سازمان، ساختار و طرح سازماني نوشته رابينز ترجمه الواني و دانايي فرد با موضوع سازمان ها در آينده