دانلود مجموعه كامل مطالعه بازاركشورهاي هدف: رمزموفقيت مديران هوشمنددر صادرات كالاها و خدمات با 218 صفحه ورد و105 اسلايد پاورپوينت تخصصي
فايل مجموعه كامل مطالعه بازارهدف در مجموع با ۳۲۳ صفحه به صورت جامع و كامل با فرمتppt وpdf آماده شده است. اين محصول داراي ۲ فايل بوده كه به بررسي موضوعات زير پرداخته شده است؛
۱-كتاب مطالعه بازاركشورهاي هدف: رمزموفقيت مديران هوشمنددر صادرات كالاها و خدمات با ۲۱۸ صفحه ورد pdf
۲- پاورپوينت مطالعه بازار هدف با ۱۰۵ اسلايد تخصصي ppt
پيش گفتار
مديران امروزي و صاحبان كسب وكارها به اين نكته ظريف پي برده اند كه رازموفقيت كسب و كارهاي آنان در شناخت بازارهاي هدف و درموضوع صادرات نيز بازارهدف كشورهامدنظرآنان مي باشدزيرا كه «يكي از روش هاي افزايش صادرات، شناخت بازارهاي هدف است به همين جهت تحقيقات حرفه اي توسط دولت و بخش خصوصي در بازارهاي صادراتي امر مهمي است كه نبايد به راحتي از كنار آن رد شد.»
تحقيقات كوتاه و گذارا از وضعيت بازارهاي كشورهاي ۱۵ گانه همسايه جمهوري اسلامي ايران، نشان مي دهد كه سالانه بيش از ۱۳۰۰ ميليارد دلار كالا وارد مي نمايند، با توجه به موقعيت اين كشورها، مي توان ادعا نمود كه بخش زيادي از اين واردات، در حوزه محصولات غير نفتي است.همچنين با توجه به آمار منتشر شده توسط دولت در خبرگزاري جمهوري اسلامي ايران، صادرات به كشورهاي همسايه به رقم ۱۸ ميليارد دلار نزديك شده كه در مقايسه با سال هاي گذشته، پيشرفت مناسبي محسوب مي شود. به بيان ديگر، سهم صادرات ايران به كشورهاي همسايه خود ۱٫۴ درصد است.
تحليل واردات كشورهاي همسايه ما نشان مي دهد، همچنان فرصت هاي گرانقدري در اين كشورها مهيا است، وليكن ما نتوانسته ايم دسترسي مناسبي به اين فرصت ها داشته باشيم، فرصت واردات محصولات كشاورزي (ميوه و سبزي) در روسيه، واردات مصالح ساختماني در قزاقستان، روسيه، عراق و افغانستان، واردات تجهيزات برق، نفت و گاز در تركمنستان، مواد شيميايي در تركيه و پاكستان همگي نشان از ظرفيت قابل توجه صادرات به اين كشورها است. موفقيت كشورهاي رقيب از جمله تركيه در صادرات به كشورهاي همسايه همراه با اقداماتي است كه با در نظر گرفتن اين اقدامات، با توجه به شرايط سياسي و رابط دو جانبه ايران با بسياري از كشورهاي همسايه و نيز توجه به مزاياي رقابتي ايران، مي توان آينده اي روشن براي صادرات ايران به بازارهاي هدف تصور نمود.
اولين قدم، در حوزه توسعه صادرات به كشورهاي هدف، تحقيقات بازار و شناسايي بازيگران اصلي در اين بازارها است، هرچند تحقيقات بازار در مرحله اول، هزينه هايي را براي دولت و يا توليد كنندگان و يا صادر كنندگان به همراه دارد، وليكن بايد توجه داشت كه اين سرمايه گذاري اولين قدم در راه نيل به اهداف محسوب مي شود. عدم پرداختن به موضوع تحقيقات حرفه اي در بازارهاي هدف، حقيقتا پرتاب تير در تاريكي محسوب مي شود و نتيجه آن عدم حضور پايدار در بازارهاي هدف است.كاهش ها و يا افزايش سهم بازار در صادرات يكي از نتايج مستقيم عدم پرداختن به تحقيقات حرفه اي در بازارهاي صادراتي محسوب مي شود. به همين جهت بايد گروههاي در كشور به صورت تخصصي به تحقيقات در مورد ظرفيت هاي صادراتي كشورهاي همسايه و ساير همپيمانانان ايران بپردازند.
با اين رويكرد مي توان اميدوار بود كه مديران وصاحبان كسب و كارهاي كشوربا شناخت ذائقه مشتريان داخلي و بين المللي،بتوانند گام موثر در پيشرفت كشور و ملت ايران عزيز بردارند.
آن روز خيلي زود فراخواهدرسيد.
فهرست
مفهوم وتعريف صادرات………………………………………………………………………………………………………………………۶
۵سئوال اساسي براي تشخيص بازارهدف ……………………………………………………………………………………………….۱۱
تحقيقات بازارنيازجدي بازارامروز…………………………………………………………………………………………………………….۱۵
تورم وتاثيرآن برصادرات وواردات…………………………………………………………………………………………………………….۲۸
چرابه شركت هاي مديريت صادرات نيازمنديم…………………………………………………………………………………………….۳۱
چگونه بازارهدف صادرات را تعيين كنيم………………………………………………………………………………………………….. ۳۶
تدوين نظام بازاريابي دربازارهاي هدف صادراتي…………………………………………………………………………………………..۳۸
صادرات و تجارت آزاد………………………………………………………………………………………………………………………۴۱
امتيازات شناسايي بازارهدف درصادرات…………………………………………………………………………………………………..۴۴
عدم شناخت بازارهاي هدف ومشكلات صادرات خدمات فني ومهندسي……………………………………………………………….۶۴
نقشه ۱۴۰۰صادرات ……………………………………………………………………………………………………………………….۶۹
چالش هاي هدف گذاري هاي جديدصادراتي كشور………………………………………………………………………………………۷۰
آموزش مراحل وقواعدصادراتي ايران……………………………………………………………………………………………………….۷۲
مقاله؛عوامل موثربرانتخاب بازارهاي هدف صادراتي صنعت برق ايران……………………………………………………………………..۷۵
جايگاه صنعت فرش دراقتصادوگره هاي صادرات قالي…………………………………………………………………………………….۷۸
اهميت شناخت فعالان اقتصادي كشورهاي هدف صادراتي……………………………………………………………………………..۹۰
تعريف وتعيين بازارهدف……………………………………………………………………………………………………………………۹۳
نقش تحقيقات استراتژيك بازاردرتوسعه صادرات…………………………………………………………………………………………۹۵
دستاوردهاي تحقيقات استراتژِيك بازار…………………………………………………………………………………………………..۹۷
بررسي مزيت نسبي ساختاربازارواولويت بندي بازارهاي هدف صادرات گياهان دارويي……………………………………………….۱۰۰
چگونه بازارهدف صادرات را تعيين كنيم…………………………………………………………………………………………………۱۰۴
استراتژي ورودبه بازارمالزي…………………………………………………………………………………………………………….۱۰۷
نكات صادرات به عراق………………………………………………………………………………………………………………….۱۱۲
چشم اندازصادرات ايران به عراق………………………………………………………………………………………………………۱۱۵
معرفي پرطرفدارترين كالاهاي ايراني دربازارتركيه……………………………………………………………………………………..۱۱۹
گزارش بررسي بازار روسيه وچالش هاي صادرات باتاكيدبرمحصولات كشاورزي وصنايع غذايي…………………………………….۱۲۱
سهم ايران ازبازارروسيه وجايگاه محصولات كشاورزي وموادغذايي…………………………………………………………………..۱۲۴
چالش هاي ورودبه بازار روسيه………………………………………………………………………………………………………۱۳۰
مدل تركيه ومالزي درحمايت از صادرات………………………………………………………………………………………………۱۳۲
چرااستراتژي تبليغات وبازاريابي صادراتي فيليپين باسايركشورهاي جنوب شرق آسيامتفاوت است……………………………….۱۳۵
بررسي نحوه تثبيت جايگاه ژاپن دربازاريابي وسايل پزشكي برزيل…………………………………………………………………..۱۳۸
برندسازي وبسته بندي؛حلقه مفقوده صادرات محصولات كشاورزي…………………………………………………………………۱۴۰
بهترين روش ورودشركتهاي ايراني به بازارويتنام……………………………………………………………………………………..۱۴۲
تجارت با اندونزي درچه بخش هايي سودآوراست……………………………………………………………………………………۱۴۴
چگونه باصرف كمترين وقت و هزينه،درسايركشورهاشريك تجاري پيدا كنيم………………………………………………………..۱۴۹
صادرات به تركيه درحوزه خشكبار ايران………………………………………………………………………………………………۱۵۰
مطالعه بازارارمنستان؛نكات كليدي بازاريابي وصادرات……………………………………………………………………………….۱۵۳
بازشدن دروازه كشورهاي شمالي ويك بازار۱۸۴ميلوني……………………………………………………………………………۱۶۲
مراحل صادرات كالاازصفرتاصد……………………………………………………………………………………………………….۱۷۴
تحليلي برنفوذتجارت ايران دركشورهاي جنوب غربي آسيا………………………………………………………………………….۱۸۴
راهنماي صادرات به كشورامارات……………………………………………………………………………………………………۱۸۸
پاكستان،بازاري باظرفيت كم نظيربراي توليدات ايراني……………………………………………………………………………..۱۹۳
واردات وصادرات استراليا…………………………………………………………………………………………………………..۲۰۵
نقش حمل ونقل ولجستيك درتجارت خارجي…………………………………………………………………………………….۲۰۷
هاب لجستيكي،حلقه گم شده توسعه تجارت خارجي………………………………………………………………………….۲۱۱
نقش پررنگمحصولات كشاورزي درصادرات غيرنفتي،صادرات ۳۱ميليارد ريالي خاويار……………………………………………۲۱۴
نتيجه گيري………………………………………………………………………………………………………………………۲۱۶
منابع و مآخذ…………………………………………………………………………………………………………………….۲۱۸
فهرست پاويوينت مطالعه بازارهدف
-چگونه بازار هدف صادرات را تعيين كنيم؟
-اهميت انتخاب بازار هدف
-اهميت تعيين بازار هدف براي صادرات
اهميت تعيين بازارهدف از منظر شناسايي فرصت ها
دسته بندي تحقيقات بازار
مراحل انجام تحقيقات بازارهدف
ساماندهي و طبقهبندي اطلاعات
تجزيه و تحليل
تحقيقات بازارشركت هاي نوپا
بازار هدف
انتخاب شاخص هاي مناسب براي ارزيابي بازارها
الزامات انتخاب بازارهدف
معيارهاي انتخاب بازار هدف
اندازه بازار
رشد بالقوه مورد انتظار بازار (استعداد بازار)
موقعيت رقابت
سازگاري با اهداف و منابع سازماني
تناسب محصول
شباهت بازار
پيش بيني فروش بالقوه
هدفگذاري در بازار
تجزيه و تحليل بازار | معيارهاي ارزيابي بازار و محصول
فاكتورهاي قابلاستفاده در تحليل بازار
شدت نياز و ضرورت محصول از نگاه بازار (Urgency)
اندازهي بازار يا Market size
جاده صادرات چيست؟
گام هاي جاده صادرات
ارزيابي و مديريت صادرات
مطالعه بازار صادرات وانتخاب بازار هدف
هدف نهايي شركت ها در بخش صادرات
مطالعه رقابت پذيري كالا و خدمات
طراحي ساختار بازارهاي جهاني
تحقيقات بازار
انتخاب بازارهدف براي صادرات
تعيين بازار هدف
روش هاي ورود به بازارهاي خارجي
عوامل صادرات مستقيم
روش هاي صادرات كالا
اعزام هئيت تجاري به بازار هاي هدف
۳۰ كشور بازار هدف گردشگري ايران
كشورهاي داراي اولويت بازارهدف گردشگري ايران
مطالعات بازارهاي صادراتي
بررسي و تحليل بازار اروپاي شرقي با محوريت كشور اوكراين
مطالعه كلي كشور ارمنستان با نگاهي بر حوزه دارو و سلامت